_
hirdetés
_
hirdetés
Superbrands díjat kapott az EFOTT, a diákok egyik legkedveltebb nyári fesztiválja. De hogy a márkák közé hogy kerül egy fesztivál? Mindjárt mondjuk, olvass tovább!
A Superbrands Program 1995 óta díjazza a legjobb fogyasztói márkákat. Védjegye minden esetben minőséget jelez és megerősít a döntésben, amely rengeteget jelent abban, hogy egy márka kitűnhessen a versenytársak közül.
Az EFOTT esetén is egy sikertörténetet láthatunk, hiszen évről-évre megbízhatóan minőségi kikapcsolódást nyújt a fesztiválozóknak.
A díjat pedig nem akárkik adják, egy független szakmai zsűri ítéli oda.
_
hirdetés
_
hirdetés
Az elismerés kapcsán Budai Marcell, az EFOTT sajtófőnöke így nyilatkozott: „Ez az elismerés fontos megerősítése annak, hogy jó úton járunk: fesztiválunk a látogatóink és az üzleti partnereink számára egyaránt a megbízhatóságot és a minőséget képviseli. Az EFOTT az egyetemisták fesztiváljaként a 18-29 éves korosztály egyik legkedveltebb nyári programjává vált: sokszínű zenei kínálatunknak köszönhetően a középiskolásoktól az egyetemistákon át minden korosztály megtalálhatja a számára legizgalmasabb előadókat.”
Emlékeztetőül: az EFOTT-ot idén július 12. és 16. között rendezik meg a Velencei-tó partján 6 színpadon, több mint 100 fellépővel.
Az idei programról ITT és ITT is írtunk. Ne hagyd ki a hivatalosan is szuper fesztivált!